min napisali z paly "Szanowny Panie,
dziękuję za zgłoszenie dotyczące telefonu, które otrzymałem 02.01.2015 roku za pośrednictwem infolinii.
Uprzejmie informuję, że dokładnie zapoznałem się z poruszaną przez Pana kwestią. Zawiadamiam, że na Pana koncie nie ma żadnych blokad, które mogłyby powodować utrudnienia w korzystaniu z usługi. Usługa jest świadczona w sposób prawidłowy i nie jest zależna od aparatu telefonicznego. Wiec jeżeli występują niedogodności z czytanie katy SIM w urządzeniu, należy zwrócić się do producenta i oddać sprzęt na gwarancję.
Ufam, iż w pełni wyjaśniłem poruszoną kwestię. Zachęcam do oceny mojej pracy poprzez wypełnienie ankiety, do której link znajduje się poniżej.
W przypadku dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu z Obsługą Klienta, za pośrednictwem portalu Play 24 ( Play. Najszybciej rozwijająca się sieć w Polsce ).
Obsługa Klienta Play"
---------- Post dołączono o 21:26 ---------- Poprzedni post napisano o 21:23 ----------
ja zainstalowałem stock play, slimrom, samsung stock i za kazdym razem to samo - dzisiaj cały dzień na starterze paly mi chodziło bez zarzutów a ci mi napisali powyższą wiadomość hahahah ale jaja - czekam do końca umowy i uciekam
---------- Post dołączono o 21:29 ---------- Poprzedni post napisano o 21:26 ----------
oczywiści emoja karta nie działa na s4 jw tylko na starterze play za 3 zł