Niedawno zakupiłam telefon Samsung Galaxy SIII LTE w sieci Orange. Przez miesiąc miałam go jeszcze w sieci play i 20 grudnia przekładałam kartę orange. Problem polega na tym, że nie mam internetu za który płacę.
Dopóki była karta play wszystko działało bez zarzutu. Po uruchomieniu sieci komórkowej pojawiała się ikonka świadcząca o przesyle danych i wszystko śmigało jak należy.
Potem włożyłam kartę Orange. Przyszły mi jakieś konfiguracje, które pobrałam. Pierwsze 2-3 dni wszystko działało ok.
Wczoraj jednak chciałam skorzystać z internetu w telefonie i nie mogę. Uruchamiam sieć komórkową jak zwykle jednak nie pokazuje się ikonka, która wcześniej wyświetlała się przy transmisji danych i internetu brak. Telefon twierdzi, że wszystko jest uruchomione (mimo, że nie wyświetla tej ikonki).
Przełożyłam kartę do mojego starego Samsunga Gio i internet chodzi, ikonka się pokazuje, wszystko ok.
Z czym może być związany ten problem? Czyżby czekała mnie wizyta w serwisie po miesiącu używania telefonu?:<