Witam. Wziąłem w czwartek (15-01-2015) w abonamencie iPhone 6. Jako, że w abonamencie LTE bez ograniczeń to postanowiłem pobrać aplikacje (łączenie nabiłem lekko ponad 450 MB). I problem polega na tym, że już następnego dnia w piątek (16-01) internet nie działał. Byłem w salonie Play i nie pomogli nic. Sprawdzili czy nie ma blokady i nie ma. Sprawdzili kartę (przełożyli do innego iPhone) i tam też nie działał net - wymienili mi kartę i dalej brak neta. Sprawdzili całą konfigurację i jest wszystko poprawnie (nic nie zmieniałem od czwartku). Doszli do wniosku, że wykorzystałem cały pakiet, ale po sprawdzeniu okazuje się, że zostało mi jeszcze 1600 MB. Jedynie co poradzili na koniec to żeby zaczekać 24h i po tym czasie jak nie będzie działać to przyjść znów. Dodam jeszcze, że kolega z iPhone 6 też w sieci Play bez problemu łączy się z internetem. Ktoś miał podobny problem i może pomóc?
Myślę, że o niczym nie zapomniałem.
EDIT. Dodam jeszcze, że normalnie po włączeniu Danych sieci komórkowej pojawia się '3G' lub 'LTE' i kręci się to kółeczko informujące o tym, że są przesyłane dane, ale nic poza tym. Nie załaduję żadnej strony, ani nie pobierze poczty.