Witam. Dwa dni temu zakupiłem używanego Nexusa 5 na OLX. Sprzedający mieszkał 50 kilometrów ode mnie, więc załatwiłem kolegę z prawem jazdy i pojechałem. Na miejscu, przy sprawdzaniu czy telefon działa nie było najmniejszych problemów technicznych. Niestety..po jednym dniu bezproblemowego użytkowania zauważyłem, że blokując/odblokowując Nexusa przycisk klika się dwa razy. W przypadku, kiedy go blokowałem to ekran się wygaszał i za moment podświetlał z powrotem. Stwierdziłem, że mogę z tym żyć, bo zdarzało się to może 1/5 prób. Problem w tym, że dzisiaj telefon się wyłączył. Nie reaguję na przycisk włączania (zepsuł się?). Po podłączeniu ładowarki telefon włącza się do logo "GOOGLE", po chwili wyłącza i tak w kółko. Zauważyłem też, że w sytuacji, którą opisałem wyżej przytrzymam sam przycisk ściszania i telefon włącza się w trybie "Fasboot" czy coś w tym stylu. No, ale przecież, żeby w.w tryb włączyć to trzeba przytrzymać jednocześnie przycisk ON/OFF i volume -. W takim razie wychodzi na to, że przycisk jest sprawny i się wdusił? Dlaczego w takim razie bez ładowarki się nie włącza i wyłącza? Rozładowany? Nie wiem, zanim się takowy problem pojawił to telefon miał co najmniej 30 % baterii. Dodam, że mam fakturę VAT, ale chyba kopie - od razu zapytam.. ma to jakieś znaczenie? Telefon kupowany w MediaExpert. Niestety karta gwarancyjna nie jest wypisana i podbita. W takim przypadku mogę jechać z tym telefonem do MediaExpert? Czy może wysyłać go do serwisu od LG? Może da się to zrobić jakoś samemu albo poprosić o zrobienie takie czegoś w jakimś komisie/serwisie? Nie chciałbym być dwa tygodnie bez telefonu. Tym bardziej, że Nexusa 5 zakupiłem tylko dlatego, że sprzedałem LG G3.
[Dodano: 13 marzec 2016 - 21:56]
Ehh, po przeczytaniu kilku tematów na forum dowiedziałem się, że wymiana samego przycisku POWER jest możliwa, więc będę musiał poszukać jakiegoś serwisu w Poznaniu. Poleca coś ktoś? Nadal jednak nie wiem czy jest możliwość wysłania go na darmową gwarancję z takim zestawem jaki posiadam.