Pozwolę sobie odświeżyć temat bo nie ma sensu zakładać osobnego. Przed zakupem P6 czytałem dużo opinii o słabej baterii i o grzaniu aczkolwiek jakoby zgodziłem się na te niedogodności, przez pierwsze kilka miesięcy nawet mi to specjalnie nie dokuczało, ale ostatnio po prostu brak mi już cierpliwości, telefon praktycznie ciągle na ładowarce, czy to w aucie, pracy czy w domu. No ale najlepsze to grzanie, w sobotę miałem taką akcję, że wsiadam do auta, odpaliłem gps, później naviexpert wyszukałem adres docelowy. Zamocowałem telefon - jadę, po dosłownie 2 minutach na ekranie komunikat "telefon się przegrzewa, wyłącz aplikację bla bla bla" no na litość Boską miałem już takie komunikaty, ale żeby po dwóch minutach?! :ayfkm:
Mam do Was z tego tytułu zapytanie: czy jest sens w ogóle wysyłać telefon z takim problemem do reklamacji? Czy po prostu ten typ tak ma i nic mi reklamacja nie da? A może spróbować zmienić softu? Mam 520...