Oglądałem dłuższy gameplay i gra może podzielić los modern combat 5 (przeklęta piątka w tytule?)
- Po pierwsze to będzie system energii a co poziom będzie maksymalny limit rosnąć o 1. Oczywiście pewnie za walutę premium będzie można niedobory uzupełnić :E
- Po drugie to gra wygląda identycznie jak DH4, no może odrobinkę lepiej ale nie oczekujcie cudów.
- Po trzecie to misje/plansze będą krótsze. To tylko moje przypuszczenia bo widać tylko początkową rozgrywkę ale każda lokacja/misja będzie wybierana z mapy i nie będzie połączona z następną tak jak w DH4.
- Bronie, zbroje i chyba nawet skille będą dostępne w systemie znanym z karcianek (wygląd w plecaku też w formie kart) czyli wszystko będzie mieć poziomy oraz gwiazdki. Przy pomocy łączenia przedmiotów będzie można niepotrzebny loot zużyć do levelowania broni lub zbroi a pewnie dwa przedmioty o max lvl da się ewoluować w jeden z wyższą liczbą gwiazdek (pewnie 1-5)
- Ważne! Z filmu wynika że nie ma klas postaci, na początku wybieramy tylko rodzaj broni (5 rodzajów) która definiuje sposób w jaki walczymy (czyli takie pseudo pięć klas postaci). Chyba na filmie nie ma tego pokazane, więc to tylko moje gdybanie, ale będzie można ubierać każdy rodzaj broni i zbroi. Czyli jak nam się znudzi siekanie z bliska, ubieramy kusze i sobie strzelamy!
To póki co tyle.
Spoiler