Zmiencie język tel na angielski i zobaczcie czy pojawi się opcja Gold. Jak tak to aktywujcie i dajcie znowu polski język
Nie działa. Napisałem do pomocy technicznej Sony - o dziwo nawet szybko odpisali. Wklejam treść odpowiedzi (pisownia oryginalna):
"Dziękujemy za kontakt z pomocą techniczną Sony Xperia.
W odpowiedzi na Pana zapytanie,przede wszystkim chcielibyśmy Pana najmocniej przeprosić za niedogodności, jakich Pan doświadcza z Pana telefonem.
Chcielibyśmy Pana poinformować iż po aktualizacji aplikacji Xperia™ Lounge do wersji 3.0.5, 3.0.8 .W tej najnowszej wersji, loginy SNEI nie są już obsługiwane, czyli jeśli miał Pan wcześniejsze konto SNEI, aby zalogować się w telefonie do usługi Xperia ™ Lounge i otrzymał Pan zawiadomienie, że ich nazwa użytkownika lub hasło są nieprawidłowe i nie było już możliwości zalogowania się przy użyciu starych poświadczeń SNEI.
Aby mógł Pan zalogować się w telefonie do usługi Xperia ™ Lounge, musi Pan utworzyć nowe konto Xperia ™, następnie prosimy zalogować się za pomocą swojego konta Google ™ lub za pomocą konta Facebook ™. Jeśli wcześniej był Pan użytkownikiem poziomu złotego lub srebrnego konta Xperia™ Lounge w ramach swojego konta SNEI, po zalogowaniu się, nowe konto zostanie ustawione na niebiesko i nie będzie można dokonać aktualizacji do złotego lub srebrnego konta. Nasz zespół techniczny firmy „Sony” działa w celu identyfikacji użytkowników, którzy wcześniej byli użytkownikami złotego lub srebrnego konta pod ich kontami SNEI, następnie w przeciągu najbliższych tygodni, dani użytkownicy ponownie dostaną możliwość aktualizacji Xperia™ Lounge do poziomu „gold” lub „silver”."
Czyli jednym słowem - sami coś na mieszali, a teraz nie potrafią tego naprawić. Typowe.