Raczej na gwarancję nie masz co liczyć, uszkodzenie mechaniczne - taka dostaniesz opinię "fachofców" mimo tego, iż to normalne że jak coś ma się otwierać to "musisz to ruszać i nie powinno to wylecieć". Jeżeli nie jest ten element złamany to ja po prostu starałbym się go wcisnąć jakoś na swoje miejsce, innej możliwości raczej nie widzę patrząc na swoją z2, cieniutka i nie rozbieralna w domowych warunkach, podejrzewam że tak samo jest i z z3, więc poza wciskaniem nic innego zrobić nie możesz. Kioski, komisy serwisy itp raczej odradzam, szkoda kaleczyć urządzenia i tarcić gwarancję. Możesz też skontaktować się w tej sprawie z Serwisem Sony i zobaczyć jakie będzie ich stanowisko i poznać ewentualną cenę usługi, zachowując tym samym gwarancję. Jeżeli urządzenie kupiłeś w sklepie typu media czy saturn, reklamował bym je jako towar nie zgodny z umową.