Witam, mam pytanie.
Mam samsunga galaxy x3 w abonamencie t-mobile. Płacę co miesiąc ubezpieczenie. Ostatnio przestał mi się ładować telefon zaniosłam go do autoryzowanego serwisu Samsunga. Pan powiedział, że telefon był zawilgocony i naprawił co trzeba + zrobił softowanie. Jednak po naprawie telefon przestał całkowicie działać. Włączał się tylko wtedy, gdy podłączony był do ładowarki i wyświetlały się na ekranie jedynie białe paski. Stwierdzili, że to błąd w systemie i oni tego nie naprawią gdyż naprawa to koszt nowego telefonu i polecili aby oddać telefon na ubezpieczenie do T-mobile. I teraz taka sprawa: w T-mobile przyjęli telefon i wysłali do Warszawy aby tam potwierdzono usterkę, dostałam telefon zastępczy. Jako, że raz już korzystałam z naprawy z ubezpieczenia - tym razem ona mi nie przysługuje jedynie wymiana. Ale samsunga galaxy s3 nie ma już w ofercie. Zatem co teraz, bo Pan w T-mobile powiedział, że decyzję podejmie Warszawa. I drugie pytanie: czy w ogóle istnieje szansa, że przyjmą mi ten telefon na ubezpieczenie, czy to że był w rękach serwisantów z Samsunga wyklucza warunki ubezpieczenia w T-mobile i zostanę z zepsutym telefonem, którego naprawa na własną rekę wyniesie tyle co nowy telefon? So końca umowy mam 5 miesięcy i zastanawiam się jak ta sytuacja zostanie przez nich rozwiązana. Proszę o jakieś info, jeżeli ktoś miał podobną sytuację.