@up
Żeby dostać coś ekstra też trzeba samemu trochę podziałać. Taki zwykły konsultant, który dzwoni do Ciebie praktycznie zawsze zaoferuje to co masz na stronie, więc zostaje Ci nadzieja, że zostaniesz zaszczycony rozmową od osoby z wyższego poziomu, która będzie Ci wstanie dorzucić jakiś "bonus".
konsultant coś dorzuci extra bo jak nie to rozwiązuje umowe i papa
Tylko dlaczego chcesz rozwiązać umowę, bo nie dostaniesz bonusu? Powinno się szukać najkorzystniejszej oferty i ew. dla tego rozwiązać, czy tam przenieść numer. Dziwi mnie ta mentalność ludzi, że jak czegoś nie dostaną to od razu wielki burmot, obraza majestatu i wieszanie psów. Firmie oczywiście zależy na każdym kliencie, no ale nie oczekujmy cudów na kiju. Nie podoba się no to "papa". Najlepiej jak jest współpraca po obu stronach, no ale nie zawsze jest to możliwe.
A co do oferty na stronie, niedawno przedłużałem umowę i skorzystałem z oferty tam właśnie zamieszczonej. Wydała mi się najkorzystniejsza w tym momencie:
-Abonament 30zł,
-nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci komórkowych,
-darmowe SMS do wszystkich sieci,
-1 GB + 4 GB za staż