Witam, postanowiłem napisać na forum ponieważ ręce już mi opadają z bezsilności. Opiszę moją sytuację od samego początku. Jestem w sieci PLAY już od dłuższego czasu. Przez dwa lata miałem LG L9 i zero problemów z połączeniami. Około 3 miesiące temu sprzedałem go, zacząłem używać Galaxy Ace 2 na CyanogenMod (telefon przejściowy zanim nie kupiłem nowego). Tu zaczęły się problemy - podczas rozmów ja słyszę rozmówcę zawsze idealnie, natomiast często rozmówca słyszy moje urwane słowa, czasami nie słyszy mnie kompletnie. Pomyślałem że wymiana telefonu rozwiąże problem. Od kilku dni jestem posiadaczem Galaxy A5 (karta sim również wymieniona), problem dalej pozostał dokładnie identyczny. Często nie mogę wręcz się dogadać 🙁 Zasięg podczas rozmowy często jest maksymalny a problem mimo to występuje. Przełączanie na ręczne nadajniki w menu nie pomaga. A teraz uwaga... dziś cały dzień używałem mojej karty sim w LG G2 żony i problem nie wystąpił ANI RAZ. Co jest grane ? W PLAY twierdzą że z ich strony wszystko jest OK... Czy mam zwrócić ten telefon do sklepu dopóki jest jeszcze na to czas ? Czy jestem skazany na LG ? Proszę o pomoc 🙁