Lepiej spytaj o to serwis. Naprawa trwa do 14 dni pod warunkiem, że serwis nie potrzebuje dodatkowego czasu na oczekiwanie na części
Gdy oddałem telefon do salonu Play na niezgodność towaru z umową, powiedzieli mi, że nie ma możliwości, żebym kontaktował się z serwisem. Jak więc w końcu jest?
Oddawałem z początkiem października. Po kilku dniach salon mnie poinformował, że usterka z winy producenta. Że dostanę nowy telefon. Po kolejnych niecałych dwóch, zaproponowano mi... Tylko że czerwony. Nie zgodzilem się. Czekali kolejne dwa. Zaproponowali czarny... To też nie ten - miałem złoty. Jak już tyle czekałem i miałem dostać coś innego niż kupiłem, poszedłem do salonu. Żadnych ustępstw i propozycji z ich strony, mam czekać. No i oczywiście opłacać abonament. Po ponad kolejnych dwóch tygodniach i braku kontaktu z ich strony, sam w końcu kupiłem telefon. Bo trwało to już dwa miesiące!!!
Nadal nie mam propozycji rozwiązania sprawy z ich strony. To już chyba cztery miesiące trwa.
Ktoś dłużej się z nimi męczy?