Mi chodzi o samego Wimpa. Skoro operator kusi mnie ofertą nieskrępowanego słuchania muzyki i mówi, że mam się nie martwić pakietami, bo aplikacja nie obciąża limitu i działa niezależnie, to powinna działać zawsze. A tu okazuje się, że po założeniu lejka, tak samo jest zablokowana. To jak to jest? Płacę za usługę a nie mogę z niej korzystać w pełni? Jest ograniczona, bo żeby nadal korzystać z usługi, to muszę szukać wifi. Aspekty techniczne sieci mogą mnie w ogóle nie interesować. Chyba dzisiaj możliwe jest technicznie rozgraniczenie usług (tu zakładamy lejek bo klient wykorzystał swój limit a tu usługę zostawiamy bez żadnych zmian no bo ma opłaconą ). Cóż, wykorzystałem swój pakiet 1 GB i godzę się na założenie blokady, ale płacę też za usługę dodatkowe pieniądze która została mi zablokowana na ostatnie 10 dni okresu rozliczeniowego. Posiadam drugi abonament internetu LTE w Plusie i po prostu nie będę dopłacał pieniędzy za ściągnięcie limitu w Playu. 20 zł za Wimpa i kolejne 20 zł za LTE bez limitu i cały abonament podwaja mi się. Dodam tylko, że przed przedłużeniem umowy posiadałem limit internetu większy, który został mi zmniejszony z nową umową (1,5>1 GB ).
@DusiekKx3. Ja też miałem nielimitowany pół roku w promocji ale już mi się skończyła i nie mam zamiaru przepłacać. Tym bardziej, że posiadam ten drugi abonament w Plusie. I też jest to internet mobilny, bo posiadam przenośny modem LTE z routerem Huaweia. I tu o pakiet mogę się nie martwić bo jest nielimitowany, ale UWAGA! bez żadnych dodatkowych opłat.
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka