Niestety nie mam fejsa, zadzwonić też nie bardzo mogę bo mam simlocka w telefonie, dlatego pytam na forum. Z Twojej wypowiedzi sądze że nie traci się gwarancji, także dziękuje za info.
Na czacie lg konsultantka powiedziała że jeśli ściągnie się poza salonem to traci się gwarancję, u lg nie można zdjąć bo oni nie zakładają simlocka tylko operator. To jeśli operator zakłada simlocka to dlaczego oni unieważniają gwarancję na sprzęt który produkują bez simlocka?
Niby LG twierdzi że oni nie zakładają simlocka tylko operator ale telefon ze zdjętym simlockiem przez Orange wrócił po naprawie z serwisu LG z przywróconym simlockiem. Musiałem dzwonić do BOK i wysyłali mi ponownie kod, na szczęście już bezpłatnie. Z informacji na BOK wyszło że LG wgrywa simlocka razem z oprogramowaniem dla telefonów od Orange.
Przy zgłaszaniu naprawy przez salon Orange nikt nie wnikał czy simlock jest czy go nie ma, zarówno w salonie jak i w serwisie. Wnioskuję zatem że zdjęcie kodem z allegro też nie będzie problemem (chyba że kod uwali telefon).
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka