A takie pytanie, jak można podpaść googlowatym? 😛
Tablet zakupiłem kolo 13 kwietnia , 2 tygodnie pochodził po czym oddałem go do naprawy do serwisu, wyświetlacz się zepsuł, po 3 tygodniach dopiero odzyskałem naprawiony tablet, okazało się że jakaś taśma od wyświetlacza się zerwała, więc odkąd odzyskałem tablet minęło około półtora tygodnia przez ten czas jedyne co na nim robiłem to grałem, w sumie poza grą nie miałem nawet żadnej innej aplikacji zainstalowanej, jeśli grając w grę można im jakoś podpaść to chętnie się o tym dowiem 😛
Napisałem na forumproductforums.google.com , ale to chyba jest forum dla zwykłych użytkowników , nie odpowiada na nim support, przynajmniej tak mi się zdaje. (w sumie to na 3 fora na których pisałem tylko tutaj dostałem jakąkolwiek pomoc 🙂 )
Czy można gdzieś napisać do supportu? Bo jedyne co znalazłem to numer telefoniczny ale w języku angielskim, a co do języka to mogę napisać ale pogadać to już inna bajka.