Samsung występuje w roli głównej lub drugoplanowej w przeważającej ilości reklam dotyczących bezpośrednio telefonów, taryf czy promocji,ale i nie mających nic wspólnego z telefonami-ot idzie ktoś i dzwoni w reklamie jakiegoś produktu i (nie)odziwo dzwoni samsungiem. Po takiej dawce samsungów ,podatni klijenci na drugim miejscu stawiają samsunga jako produkt a stawiają jako trend bo skoro wszyscy (w reklamach) go używają to chyba to jest to. Za to samsung płaci firmom, by ich telefon w danej reklamie się znalazł a potem potencjalny klijent zwraca pieniążki za reklamę kupując samsunga,gdzie jego faktyczna wartość jest mniejsza o cene za marketing.Ceny flagowców są wysokie lecz w miarę porównywalne, lecz trudno porównać dwa telefony za ok 3tys. gdzie jeden nie ma ambicji aktorskich(słabszy marketing) a drugi jest gwiazdą.Może w jednym przypadku cena odnosi się do jakości a w drugim do całej otoczki medialnej, która go otacza.Z moich obserwacji, ceny na rynku wtórnym telefony z mniejszym zapleczem marketingowym trzymają się lepiej, bo ich cena nie obejmowała "opłaty reklamowej" ,której wtórny nabywca nie potrzebuje bo chce mieć tylko dobry telefon a nie gwiazde:)
Nie jestem podatny na reklamy i sugestie podprogowe:) więc :
Mam HTC One,czyli nie plastik samsunga ani szkło sony, telefon kupiony po długim analizowaniu opinii użytkowników-cyferki w testach i specyfikacjach często nijak nie mają się do rzeczywistości i codziennego użytku bo po co mi megagiga czegoś jak tego nie wykorzystam.
To jest tylko moja opinia,każdy kupuje telefon kierując się swoimi kryteriami-moimi jsą jakość,płynność,niezawodność i jak płacę to za towar a nie sponsoruje marketingu danej firmy, bo przypuszczam, że faktyczna cena samsungów po odjęciu kosztów marketingu była by o 1/3 niższa niż płaci za niego nabywca.