Witam,
Oto dalszy ciąg mojej historii....
A więc oddałem sprzęt do serwisu Regenersis i tam po aktualizacjach oprogramowań stwierdzono,że sprzęt jest sprawny.Po odebraniu i sprawdzeniu okazało się,że sprzęt dalej nie działa jak powinien.
W porozumieniu z Samsungiem oddałem sprzęt do kolejnego serwisu,tym razem CCSonline i tam też zrobiono to samo co przedtem i jak zwykle nic to nie dało pomimo,iż wysłałem im tym razem materiał wideo przedstawiający problem.Ku mojemu zdziwieniu wymieniono zegarek na nowy!!!choć ewidentnie problem leży po stronie telefonu.
Więc po raz kolejny poinformowałem samsunga,że problem występuje dalej,i oczywiście zakończyło się to ponownym wysłaniem sprzętu do naprawy, lecz teraz nagrałem materiał wideo,który przedstawiał parowanie zegarka z moim S3 Neo oraz S4 LTE,który posiada żona.
Na chwilę obecną dostałem informację ze serwisu,że sprzęt będzie wymieniony na nowy i prawdopodobnie inny!!!
Czyżby jednak S3 Neo nie współpracował jednak z tym zegarkiem tak jak powinien?
Pochwalę się jak już będzie po wszystkim,bo ma to jeszcze potrwać z dobry tydzień i wtedy napiszę z jakiego powodu została dokonana wymiana.