X-KOM Sp. z o.o.
Chcesz rozwijać swojąpasję i umiejętności? Lubisz podejmować codziennienowe wyzwania? Uważasz, że sprawdziłbyś się w grupie energicznych, młodych ludzi, którzy chętnierealizują swoje zainteresowania, ze swych działań czerpią przyjemność, a dodatkowo dostają za to pieniądze? Jeśli tak, to idealniepasujesz do naszej ekipy!
X-KOM.PLto jedna znajprężniej działającychfirmw polskiej branży elektronicznej i lider sprzedaży internetowej. Dzięki zaangażowaniukilkuset młodych pracownikównasza działalność powiększa swój zasięg i obecnie posiadamy już20 salonów stacjonarnychna terenie całego kraju. Jesteśmy także największym sprzedawcą wserwisie Allegro.pl, a dzięki wsparciu naszych Klientów zajęliśmypierwsze miejscu w rankingu Zaufane Opinie 2012, przygotowanym przez Ceneo.pl. Ponieważ zakres naszych działań jest z każdym tygodniem coraz większy, wciążrozszerzamy swój zespół. Niewykluczone, że w tym momencie potrzebujemy właśnie kogoś takiego, jak Ty.
Aktualnie w związku z bardzo szybkim rozwojem Naszej firmy poszukujemyosobyna stanowisko:
Administrator Helpdesk
Region: śląskie
CMiejsce pracy: Częstochowa
Opis stanowiska:
Do najważniejszych zadań osoby zatrudnionej na oferowanym stanowisku będzie należało:
rozwój i utrzymanie infrastruktury oraz systemów użytkowników końcowych,
rozwój i utrzymanie systemu monitoringu CCTV,
pomoc użytkownikom jako linia pierwszego wsparcia (helpdesk),
monitorowanie środowiska, reagowanie na awarie i zgłoszenia użytkowników.
Wymagania:
gotowość do podjęcia pracy na terenie Częstochowy,
minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
wykształcenie wyższe (preferowane informatyczne),
doświadczenie w administrowaniu stacjami roboczymi Windows 7/8,
doświadczenie w administrowaniu kontami/użytkownikami serwerami poczty (preferowane: Exchange Online) oraz znajomość klienta poczty MS Outlook,
doświadczeniew administrowaniu Active Directory na poziomie OU,
znajomość zagadnień związanych z infrastrukturą sieci teleinformatycznych (w tym przełączniki warstwy II i III),
umiejętność diagnozowania oraz rozwiązywania problemów użytkowników w sposób zdalny oraz przez telefon,
znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na pracę z dokumentacją techniczną,
komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole,
zaangażowanie oraz chęć poznawania nowych technologii.
Mile widziane:
doświadczenie w administrowaniu Office 365 (SharePoint, Exchange) lub/i Microsoft SQL Server,
znajomość PowerShell oraz innych języków skryptowych,
znajomość urządzeń CISCO,
znajomość Hyper-V,
znajomość systemów Linux,
znajomość IIS, Apache,
Certyfikaty Microsoft, CISCO.
Oferujemy:
pracę w siedzibie firmy, w Częstochowie,
pracę w młodym zespole, w sympatycznej atmosferze, w rozwijającej się firmie,
pracę w firmie o ogólnopolskim zasięgu,
pracę pod kierunkiem kompetentnego przełożonego,
możliwość realizacji własnych pomysłów, wdrażania kreatywnych rozwiązań,
możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego,
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat.
Wszystkich zainteresowanych prosimy owysyłanie swoich aplikacji na adres
praca6@x-kom.pl wtytule wpisując„Administrator Helpdesk”.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.19