Wszystko zależy od tego, gdzie mieszkasz, jaki masz zasięg każdej sieci w domu / pracy / po drodze. Nie ma nic bardziej wkurzającego niż słaby zasięg, bądź jego brak - a chyba lepiej zapłacić trochę więcej za komfort, niż oszczędzać i chodzić non stop wściekłym na telefon.
Osobiście miałem abo w Orange oraz Play. Problemy z zasięgiem w Play są tylko trochę częstsze. Oferty już musisz sobie porównać sam i wybrać lepszą dla siebie. Dodam natomiast, że poziom obsługi klienta jest w obu przypadkach dość zbliżony.
Orange: mam teraz u nich mobilny internet, są częste problemy ze złym naliczaniem pakietu internetowego, reklamacje czasem rozpatrują pozytywnie, a czasem nie. Nawet zdarzyły mi się ze dwa przypadki, kiedy to zupełnie olali moją reklamację, pozostawili to do końca okresu rozliczeniowego bez odpowiedzi.
Z Play'em mam natomiast odległe wspomnienia sprzed 2 lat, może dlatego odbieram je jako milsze. Rzadko miałem z nimi problemy, a gdy czegoś potrzebowałem, zamiast pisać reklamacje przeważnie chodziłem do punktu obsługi.