Wysłałem w tamtym tygodniu telefon do serwisu, nie ładował mi się. Serwis dziś wziął mi go na stół i odmówili mi naprawy na gwarancji z powodu, leciutko pękniętego szkiełka w górnym rogu ekranu, na samej krawędzi obudowy.
Serwis podał mi taką informację:
Diagnoza wykazała uszkodzenie nie objęte bezpłatną obsługą gwarancyjną. Został wystawiony kosztorys. Prosimy o kontakt z miejscem oddania urządzenia do naprawy (Salonem / Sklepem / Autoryzowanym Punktem Obsługi) w celu uzyskania informacji o kosztorysie. W przypadku bezpośredniego zgłoszenia do Regenersis - prosimy o sprawdzenie skrzynki e-mailowej i akceptację lub odrzucenie kosztorysu. Czy przez takie coś mają mi prawo odrzucić gwarancję ? Zgłaszam usterkę baterii a oni chcą mi ekran zmieniać...
Do tego załączam zdjęcie od serwisu.
Spoiler