Witam serdecznie !
Jestem (obecnie prawie) szczęśliwym posiadaczem Samsunga S3. Niedawno smartfon upadł mi i oczywiście zrobił się pajączek, postanowiłem wysłać go do serwisu GSM, który zajmuje się wymianą szybki (lcd i dotyk w całości sprawne). Dzisiaj telefon do mnie wrócił, wygląda jak nówka, niestety - tylko wygląda.. Pomimo połączenia ze sprawną siecią WiFi czy też z siecią komórkową (pakiet danych mam nielimitowany), czyli ikonka WiFi, czy też H+ pojawia się, ale.. no właśnie. Z internetu mogę korzystać jedynie na przeglądarkach, czyli opera, chrome, systemowa.. jeżeli chodzi o apki typu messenger, snapchat, czy nawet `głupi` speedtest.. dostaję wiadomość, że nie mam połączenia z internetem :/ w Sklepie Play, nie mogę zalogować się na własne konto.. Co może być przyczyną, jak temu zaradzić?
Pozdrawiam 🙂
EDIT.
temat do zamknięcia, powodem był oczywiście zbugowany sklep play, reset cache'a pomogła w zupełności 🙂