Skocz do zawartości

  • Facebook
  • Google Plus
  • Twitter
  • YouTube

Witamy na nowym Forum Android.com.pl!

Dowiedz się co się zmieniło / zgłoś błędy

Nie możesz się zalogować? Napisz: pomoc.acp@gmail.com


Oddałeś już swój głos? [konkurs]


Zdjęcie
- - - - -

Nie mogę wyłączyć przekierowania połączenia

przekierowania

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 ONLINE   XGrzesX

  • 629 postów

Napisano 29 lipiec 2011 - 21:04

Mam telefon w Plus. Nigdy nie korzystałem z usługi "Kto dzwonił". Dzisiaj włożyłem kartę Plus do Samsunga S2 kupionego w Plus i okazało się, że aktywne mam przekierowanie połączeń gdy zajete i gdy poza zasięgiem na numer 601100155. Okazało się, że jest to numer usługi "Kto dzwonił".
Jak próbuje wyłączyć z menu w telefonu to dostaję komunikat:

„Nie można wyłączyć przekazywania połączeń gdy telefon jest zajęty. Nieobsługiwane przez operatora”.

Wysyłałem też SMS który wyłącza tą usługę na numer 8023 o treści N. Dostałem potwierdzenie SMS, że usługa jest wyłączona. Skorzystałem też z polecenia ##002#zielona słuchawka które anuluje przekazy. Po wykonaniu tego kodu wyświetliła się informacja, że wszystkie przekazywania połączeń zostały anulowane.

Faktycznie usługa "Kto dzwonił" została wyłączona bo nie dostaje żadnych SMSów ale niestety w menu telefonu cały czas widać, że przekazywanie połączeń na numer 601100155 jest aktywne. Przy nawiązywaniu każdego połączenia pojawia się komunikat "Warunkowe przesyłanie połączeń włączone".

Będę wdzięczny za pomoc !


Zaloguj / zarejestruj się aby wyłączyć tę reklamę

#2 OFFLINE   Marcin

  • 1878 postów
  • Telefon:LG G3 - D855

  • Tablet:Samsung XE700

  • Skąd:Puławy

Napisano 30 lipiec 2011 - 10:11

Karta czy abonament? Najlepiej to zadzwon pod 2601 i polacz sie z konsultantem a nastepnie popros o anulowanie wszystkich przekazow

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

#3 ONLINE   XGrzesX

    Autor tematu
  • 629 postów

Napisano 30 lipiec 2011 - 11:49

Abonament. Do BOK dzwoniłem już wielokrotnie ale tam poziom wiedzy mają niewielki. Nie wiedzieli nawet, ze numer 601100155 dotyczy usługi "Kto dzwonił". Sugerowali oddanie telefonu do serwisu bo nie są w stanie nic zrobić.

Użytkownik xxyz edytował ten post 30 lipiec 2011 - 12:47