Witam,
opisaną przez Pana usterkę jak najbardziej można zgłosić na gwarancji.
To zasługuje na pochwałę.
Dokonamy czyszczenia urządzenia.
Pierwsze pytanie, na które serwis mógłby odpowiedzieć:
Dlaczego do środka dostał się kurz?
Pytanie drugie. na które serwis mógłby odpowiedzieć:
Na jak długo takie czyszczenie wystarczy.
Wydaje mi się, że warto zastanowić się czy jest to jednostkowy przypadek - wtedy wypadałoby wymienić tablet klientowi na nowy, gdyż czyszczenie może pomóc na jakiś czas. Co kiedy klientowi skończy się gwarancja? Serwis wyczyści ale odpłatnie.
Reklamację taka Klient może zgłosić bezpośrednio poprzez naszą stronę internetową bądź przez punkt sprzedażowy.
Jak dla mnie tylko i wyłącznie punkt sprzedażowy, nigdy usługa Kiano Assistance :thumbdown: .
Oczywiście wybór należy do klienta.
Procedura reklamacji tego urządzenia to czas 5 dni roboczych od momentu otrzymania sprzętu w Serwisie.
Lepiej nie składać takich obietnic. Super serwis RG Media potrafi czynić cuda i dobrze Pani o tym wie.
Pozdrawiam