grandgw Witam, mam drobny problem z bonusem na SkyCash. Sprawa wygląda następująco kupiłem telefon mediamarkt zalogowałem się na SkyCash i normalnie naliczyl mi się bonus w wysokości 60zl. Nie wydałem z niego ani grosza. Następnie po 5 dniach zmuszony byłem wymienić aparat na nowy w sklepie ze względu na wadę fabryczna. Po zalogowaniu się do SkyCash na nowym już egzemplarzu (nowy wciągnięty z pudełka) bonusu nie ma. I teraz moje pytanie brzmi czy ktoś miał juz taką sytuację i można jakoś zrobić zeby ten bonus wrócił? Zastanawiam się czy to nie jest kwestia tego ze włożyłem tą samą karte sim? Moze bonus nie jest przypisany do konkretnego aparatu ttlko do karty sim bądź konta na SkyCash? Ale jeśli tak to jest to niesprawiedliwe ponieważ teoretycznie mogłem sobie kupić 2 egzemlarze i korzystać z nich na zmiane za pomocą 1 karty. Reasumując ktoś zna sposób zeby ten bonus wrócił? Może sprawę rozwiąże włożenie innej karty sim i utworzenie nowego konta na SkyCash?
pagolik Najlepiej bedzie, jak napiszesz do biura obslugi klienta, wyjasniesz sytaucje, ewentualnie udokumentujesz to, o czym piszesz i powinni Ci uznac te kwote na Twoim koncie 🙂
grandgw @up no tak zrobie, zadzwonię do nich na infolinie i zobaczymy co mi powiedzą, ogólnie te wszystkie samsungowe bonusy to mi latają, jedynie właśnie na SkyCash'u mi zależy bo z tej apki korzystam i szkoda stracic 6 dyszek 🙂