Witajcie, dosłownie wczoraj nabyłem prosto z salonu T-Mobile telefon Sony Xperia E4. Wszystko było by dobrze, gdyby nie szum podczas nagrywania dźwięku. Pod tym linkiem wrzuciłem przykładowe nagranie na którym słychać ten szum. http://w448.wrzuta.pl/audio/a0cuIJ8iC4J/test_mikrofonu
Dodam, że nagrywanie odbywało się w całkowitej ciszy. Na tym nagraniu i tak słychać mnie bardzo wyraźnie. Najgorzej jest podczas nagrywania filmików. Wtedy gdy osoba nagrywana stoi przykładowo metr od telefonu i mówi normalnie (nie jakoś specjalnie głośno) to jej praktycznie w ogóle nie słychać, bo wszystko zagłusza ten szum.
Może to wina ustawień, bądź softu (wczoraj po włączeniu pojawiła się aktualizacja systemu) i może nie będzie koniecznie odsyłanie nowego telefonu do serwisu?
Jakie macie pomysły dotyczące dalszego przebiegu tej usterki? Wgrywanie innych softów nie wchodzi w grę, ewentualnie downgrade, aczkolwiek nie wiem czy oficjalnie można to zrobić żeby nie unieważnić gwarancji.
Podczas rozmów telefonicznych nikt nie skarżył się na szumy pochodzące z mojego telefonu, więc wnioskuję, że podczas rozmowy one nie występują.
Pisałem już o tym w pierwszych wrażeniach z użytkowania tego telefonu, aczkolwiek nowy temat więcej osób zauważy.