Witam.
Czy po zamówieniu smartfona w sklepie tmobile (online), mogę zamienić go na ten sam model o innej barwie w ich salonie (o ile mają taki na stanie)?
Otóż 3 dni temu poraz pierwszy w życiu przedłużyłem umowę poprzez internet. Wybrałem pewien abonament i S4 (i9506). Podczas tego procesu nie zauważyłem opcji wyboru koloru smartfona, a bardzo mi zależało na wersji ciemnej. Klikałem dalej do końca szukając opcji wybrania barwy, aż do wysłania zamówienia. Napisałem do nich maila z prośbą o model czarny. Dopiero później zauważyłem, że na stronie sklepu tmobile nie ma opcji wyboru koloru innej niż "srebrno-biały". Dodzwonić mi się nie udało, mail zignorowali. Wysłali tylko info, że zamówienie jest u kuriera. Przed chwilą odebrałem telefon w niechcianej wersji "silver-shine". Nie otwierałem, plomb nie uszkodziłem, karty sim nie aktywowałem itd. itd.
Czy mam na to jakieś szanse, aby zamienieli go na upragnoną wymażoną wersję czarną (zwykły, nie black edition)?