Witam serdecznie,
otóż moim problemem jest to, że od dwóch dni przycisk blokady nie wciska się, w związku z czym nie reaguje. Od czasu do czasu uda mi się go wcisnąć, by móc w końcu zablokować urządzenie. Od chwili zakupu (końcówka czerwca), aż po dzień dzisiejszy telefon był trzymany w obudowie renomowanej firmy spigen, co niweluje możliwość zabrudzenia tego przycisku, czy wejścia jakiś "paprochów" pod przycisk.
Telefon był zakupiony w salonie Orange. Mam go oddać na gwarancję do Orange czy do salonu Samsunga?
Również z racji tego, że system był brandowany, wrzuciłem sobie firmware XEO, który był pobrany z sammobile, a później to odinem wszystko ogarniałem
Stan urządzenia (Ustawienia->Informacje o urządzeniu->Stan): Oficjalny
KNOX: 0x0
Z racji tego, że był zakupiony w Orange, a zmieniłem soft na XEO to mogą nie uznać mi gwarancji? Lepiej przywrócić przed oddaniem telefonu system na Orange czy bez stresu w takim stanie go oddać?
--
Pozdrawiam
G.W.-K.