Witam, nabyłem z Meksyku telefon Samsung Galaxy sgh-i337M. Mam z nim kilka problemów i chciałbym zasięgnąć waszej opinii.
a) W telefonie pękł ekran, który sam wymieniłem i od tego czasu nie działa mi dolny mikrofon. Muszę używać zestawu BT lub głośnomówiącego. Czy mogłem uszkodzić dolną taśmę?
B) Na telefonie był SImlock (TELCEL), który odblokowałem w punkcie. Mam z nim problem, bo sieć jakby się zawiesza. Albo mam ninimalny zasięg albo 3 kreski i do tej pory w tych przypadkach zauważyłem że nie dostaje sms, telefonów a także mam problemy z kodami USSD np. stan spr konta. Mieszkam w Łodzi a telefon nie łączy się nawet z 3G.
Zauważyłem także że przy zawieszeniu sieci, nie mogę wejść w listę kontaktów, a podczas próby dzwonienia nie mogę zakończyć połączenia.
c) ostatnim pytaniem jest o możliwość do aktualizacji systemu do android 5.0. Telefon informuje mnie o najnoweszej aktualizacji, a z tego co czytałem model ten ma dostep do tej aktualizacji.
W razie gdyby były potrzebne jakieś paraemrty, screeny, chętnie podam info.
Dziękuję z góry za pomoc.