Z tytułu niezgodności towaru z umową nie potrzebna jest gwarancja
może i nie, ale:
sprzedawca i tak przed podjęciem jakiejkolwiek decyzji będzie się kontaktował z serwisem
Kilka cytatów ze przywołanej strony
Czy wgrywając Custom ROM tracimy gwarancję?
"Wymagane w UE producenckie gwarancje dla konsumentów są jednoznaczne"
W/g polskiego prawa producent nie musi udzielać gwarancji.
"Czy wgranie alternatywnego firmware'u nie może być jednak uznane za „niewłaściwe traktowanie”?"
Tak, jest niezgodne z instrukcją.
"bardzo niewiele usterek sprzętowych może zostać wywołanych przez oprogramowanie, i to sprzedawca musiałby udowodnić, że to zmienione software doprowadziło do usterki."
Jak wyżej. Wystarczy, że gwarant powoła się na instrukcję. I wtedy musisz szukać rzeczoznawcy, który wyda opinię.
Przepraszam, taki offtop, ale samo się ciśnie na usta:
wciąż narzekacie na brak aktualizacji, kombinujecie z nowymi romami, jakimiś wynalazkami. Po co? Żeby telefon lepiej działał?
I co, działa lepiej? W kosmos poleci, owszem, ale zadzwonić z niego nie można! :muqq::muqq::muqq: