Witam!
Dwa miesiące temu zawarłem umowe abonamentu z telefonem Samsung A3 w sieci Play.
Niestety od momentu zakupu telefonu występuje problem z rozmowami. Chodzi o to, że kiedy rozmawiam
z kimś przez telefon, to ja słyszę go głośno i wyraźnie natomiast osoba po drugiej stronie twierdzi po
chwili rozmowy, że słabo mnie słyszy, słyszy pogłos, mój głos brzmi jak ze studni, słychać echo itp.
Dodatkowo problem jest w tym, że opisany defekt występuje nie zakażdym razem lecz w większości połączeń.
Wymieniałem już 2 razy kartę SIM, sprawdzałem ją na innym telefonie i tego efektu nie ma.
Telefon był wysyłany do naprawy 3 razy. Za pierwszym wymieniono tylko oprogramowanie.
Za drugim razem dokonano wymiany obudowy dolnej i zaktualizowano oprogramowanie. Przy 3 naprawie
wykonano ponoć jakieś testy audio i na ich podstawie stwierdzono, że usterka nie występuje.
Niestety problem dalej występuje i test audio nie jest dla mnie żadnym potwierdzeniem,
ponieważ tak jak mówiłem niniejszy problem nie występuje za każdym razem.
Czy ktoś miał podobny problem z telefonem lub wie jak można to naprawić lub na czym polega problem??
Ewentualnie czy ktoś wie w jaki sposób wysłać zgłoszenie do serwisu, aby dokonano wymiany telefonu na sprawny
czego żądałem przy 3 wysłaniu telefonu do serwisu z tytułu rękojmi.
Z góry dziękuje za pomoc .