Proponujemy wykonanie restartu telefonu, czyli wyłączenie i ponowne włączenie telefonu. Po wykonaniu powyższej czynności prosimy sprawdzić, czy telefon działa sprawnie.
Zachęcamy także do wykonania czyszczenia danych aplikacji Telefon, funkcja ta przywróci ustawienia fabryczne aplikacji bez utraty Pana danych.
W tym celu z głównego menu, prosimy wybrać Ustawienia> Aplikacje> Wszystkie> Telefon> Wyczyść dane.
Pomocne może okazać się również uruchomienie urządzenia w Trybie awaryjnym. Tryb awaryjny, spowoduje uruchomienie urządzenia bez działania aplikacji firm trzecich, co pozowli zweryfikować czy któraś z aplikacji nie wpływa na działanie urządzenia.
W tym celu, prosimy przytrzymać dłużej przycisk uruchamiania ON/OFF, z wyświetlonego menu dłużej przytrzymać opcję Wyłącz, a następnie zgodzić się na ponowne uruchomienie w Trybie awaryjnym.
Jeżeli w Trybie awaryjnym telefon działa poprawnie, sugerujemy sprawdzenie dostępnych aktualziacji dla Pana apliakcji w Google Sklep Play.
Jeżeli problem nie ustąpi, sugerujemy próbę użytkowania telefonu Sony Xperia Z5 Dual z innymi kartami SIM. Proszę zauważyć, że jeżeli telefon jest dostosowany do konkretnego operatora sieci (brandowany), zalecane jest użytkowanie telefonu z kartą SIM jedynie tego operatora. Proszę sprawdzić czy z inną kartą SIM telefon działa sprawnie.
W związku z powyższym, jeżeli problem się powtarza, uprzejmie prosimy przejść do resetu telefonu.
Z głównego menu prosimy wybrać Ustawienia>Kopia zapasowa i resetowanie>Ustawienia fabryczne.
Prosimy pamiętać, że opcja „Ustawienia fabryczne” na urządzeniu spowoduje usunięcie wszystkich danych z telefonu Sony Xperia ™ Z5 Dual, w związku z tym prosimy utworzyć wcześniej kopię zapasową danych. Z zasady wskazane jest, aby tworzyć kopię zapasową w regularnych odstępach czasu. Proponujemy także wizytę w sklepie internetowym (Google Play), który zawiera różnego typu aplikacje, w celu pobrania aplikacji do tworzenia kopii zapasowych i przywracania danych.
Informacje na temat sposobu wykonania kopii zapasowej danych znajdzie Pan
m.in . na stronie:
http://support.sonymobile.com/pl/xperiaz5dual/userguide/Backing-up-and-restoring-content-on-a-device/
Jeżeli po wykonaniu wszystkich powyższych sugestii problem pozostanie, chcielibyśmy zaproponować przesłanie telefonu do naszego autoryzowanego centrum serwisowego w celu sprawdzenia urządzenia:
w-support, Wrocław
www.w-support.pl
tel: 71 33 11 870; 71 33 11 880
adres: Aleja Armii Krajowej 61, 50-541 Wrocław
Telefon może zostać oddany do autoryzowanego centrum serwisowego na poniżej wymienione sposoby:
- użytkownik może zarejestrować swój produkt na stronie
www.sonymobile.com , i poprzez rejestrację urządzenia poprzez usługę „Moja pomoc”, dzięki której możliwe jest zlecenie naprawy poprzez stronę internetową oraz usługę „Door to Door” dostępne w linku:
http://mysupport.sonymobile.com/pl/#/support/page/1
- użytkownik może skontaktować się z punktem bezpośrednio. Dodatkowe informacje dotyczące procesu wysyłania urządzeń do naszego Autoryzowanego centrum serwisowego poprzez bezpośredni kontakt z Autoryzowanym Punktem Serwisowym zamieszczone są także na stronie internetowej
www.w-support.pl , w zakładce „Zgłoś Naprawę”. Chcielibyśmy także poinformować, iż jest możliwość śledzenia statusu naprawy wprowadzając numer IMEI urządzenia w zakładkę „Status Naprawy”.
- użytkownik może zgłosić się do jednego ze sklepów operatora sieci (jak T-Mobile, Orange, Plus, Play), w której został zakupiony telefon, w celu dalszego przesłania telefonu przez sklep do autoryzowanego centrum serwisowego.
Proszę pamiętać, że należy zabrać ze sobą dowód zakupu (zawierający nazwę modelu, numer IMEI, numer seryjny oraz datę zakupu) i poprawnie wypełnioną kartę gwarancyjną.
(W przypadku telefonów zakupionych po 25.12.2014 roku:
Do obsługi gwarancyjnej niezbędny jest dokument sprzedaży z wpisanym modelem telefonu oraz numerem IMEI lub wypełniona Karta Gwarancyjna z numerem IMEI lub umowa oświadczenia usług telekomunikacyjnych posiadającym datę oraz numer IMEI urządzenia.)
Prosimy mieć na uwadze, iż w przypadku skorzystania z usługi „Moja Pomoc”, powyższa dokumentacja nie jest wymagana, jeżeli informacje dotyczące gwarancji urządzenia są aktualne. Jeżeli informacja dotycząca gwarancji urządzenia na „Moja pomoc”, która jest liczona od daty produkcji urządzenia, dobiega, końca, ale według oryginalnego dowodu zakupu urządzenia, 24 miesiące od daty zakupu, gwarancja jest nadal aktualna, wtedy prosimy o dostarczenie wraz z urządzeniem oryginalnego dowodu zakupu.
Sony Mobile zaleca wykonanie kopii zapasowej wszelkich danych zawartych w telefonie, ze względu na możliwą ich utratę, przed oddaniem telefonu do serwisu.
W przypadku jakichkolwiek dodatkowych pytań, zapraszamy serdecznie do ponownego kontaktu.