@@Jawnuta,
obawiam się, że w obecnej sytuacji nie będziesz w stanie samodzielnie przywrócić pełnej sprawności swojego urządzenia: nie obejdzie się bez pełnej reinstalacji oprogramowania, a niestety producent nie udostępnia takowego dla modelu PAP3540DUO. Możliwe jest pobranie tylko i wyłącznie aktualizacji oprogramowania, która jest dostępna tutaj: http://www.prestigio.com/catalogue/Archive_products/MultiPhones_-_Archive/MultiPhone_3540_DUO/PAP3540DUO#/product-support/firmware .
Możesz oczywiście spróbować ją pobrać i zainstalować według instrukcji w dołączonym pliku PDF, jednak szanse, że instalacji tego oprogramowania zmieni cokolwiek w telefonie ze modyfikowanym systemem (root) są relatywnie niskie.
Pełna reinstalacja oprogramowania jest możliwa do wykonania w autoryzowanym serwisie świadczonym przez naszą firmę FIXIT - gdybyś zdecydował się wysyłać telefon do naprawy to chętnie pomogę, w ewentualnej korespondencji mailowej z serwisem możesz się śmiało na mnie powoływać.
Pozdrawiam,
Piotrek