LeRobert Witam!Posiadam ten niezwykle smukły i elegancki tablet już rok, nie miałem z nim nigdy żadnych problemów. Ostatnio jednak przy niskim poziomie baterii zauważam, że na ekranie migają poziome białe/żółte linie, a następnie urządzenie restartuje się. Taki cykl powtarza się kilka razy.Rom stock, nic w nim nie grzebałem. Chcę iść do serwisu gwarancyjnego, lecz w jaki sposób najlepiej przedstawić sytuację, oraz czego mogę się spodziewać? Wymiana płyty lub baterii?Pozdrawiam.
Igorius Trudno powiedzieć. Zacznij jednak w domu od przywrócenia ustawień fabrycznych tabletu (full wipe / hard reset z menu recovery urządzenia) a jak to nie pomoże spróbuj wgrać na nowo firmware do swojego urządzenia bo może to problem z firmware? Co do serwisu to zanim pójdziesz porób zdjęcia urządzenia na ekranie z problemem, może na screenshotach też będzie to widać. Płyta może, taśma może, wyświetlacz może, bateria może... Naprawdę trudno powiedzieć.
LeRobert Nowy soft nie pomoże, sprawdzałem to 🙁 Podczas zaktualizowania do 5.0 wykonałem wipe i reset. Te paski i migania trwają dosłownie sekundę, po czym tablet włącza się ponownie. Nagrałem telefonem jak to wygląda, pokazać w serwisie?
jackpe Ostatnio jednak przy niskim poziomie baterii zauważam, że na ekranie migają poziome białe/żółte linie, a następnie urządzenie restartuje się. Taki cykl powtarza się kilka razy. Opisz dokładniej. Na 4.4.2 było tak samo?. Jak niski stan baterii. W/g mnie serwis ze względu na uszkodzony akumulator.
LeRobert Ważną informacją może być to, że pod ładowarką nigdy się nie zresetował. Od 30% w dół na zasilaniu z baterii występują najczęstsze restarty.
Igorius Czyli wygląda na baterię. Skoro jest niewymienna jest integralną częścią urządzenia zatem gwarancja na nią obowiązuje tak samo jak na "resztę" tabletu... Oddaj go na serwis zatem.
mazoku U mnie ten sam problem, niestety nie uznają gwarancji bo na baterie jest tylko 12 miesięcy. Koszt naprawy 139zl Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Igorius @@mazoku Jeśli bateria nie jest wymienna a jest integralną częścią urządzenia, nie można jej samemu wymienić to należy walczyć o wymianę bezpłatną... Najlepiej urządzenie reklamować z tytułu ustawy a nie z tytułu gwarancji producenta.
cornolio U mnie ten sam problem, niestety nie uznają gwarancji bo na baterie jest tylko 12 miesięcy. Koszt naprawy 139zl Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Gdzie słałeś - bo mam ten sam problem i nie wiem czy walczyć o te 100 ponad zł i się przepychać z nimi pewnie z miesiąc, czy dać sobie spokój?
jackpe Ja bym walczył. Często prócz baterii występują uszkodzenia taśmy i gniazda. Do tego jest to jakaś wada tabletów Samsunga. Ja bym opisał uszkodzenie i wysyłał do CCS.
mazoku U mnie ten sam problem, niestety nie uznają gwarancji bo na baterie jest tylko 12 miesięcy. Koszt naprawy 139zl Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Gdzie słałeś - bo mam ten sam problem i nie wiem czy walczyć o te 100 ponad zł i się przepychać z nimi pewnie z miesiąc, czy dać sobie spokój? Byłem osobiście w Millenium mobile w Warszawie, przy okazji wymienili mi ekran ale to już w ramach gwarancji
cornolio Sprzęt w dzień zrobiony zobaczę jaki efekt tego. Użyto części zgodnie z listą części zamiennych, wgrano nowe oprogramowanie oraz aparat zestrojono, test zgodnie ze specyfikacją fabryczną. Telefon sprawnyLista wymienionych części:Book Cover For 8.4'' WHITE Galaxy Tab S XACCXDATA LINK CABLE-USB CABLE, 3,3PI, 1M, WH
cornolio U mnie mimo wszelkich objawów badania baterii to bateria nie była... wymieniono DATA LINK CABLE-USB CABLE, 3,3PI, 1M, WH do tego dostałem za free Book Cover For 8.4'' WHITE Galaxy Tab
cornolio No i gwoli ścisłości po 2 miesiącach działania tablet po raz 3 z tymi samymi objawami w Regenersis.
woos Niestety mam ten sam problem od tygodnia... a wiec jednak serwis... Czy Wasze naprawy były/są skuteczne?
jackpe Mój po tych paru miesiącach od powrotu z serwisu chodzi idealnie. I mam nadzieję, że już tak zostanie.
woos Dzięki. Obyś miał rację 🙂 Mam jeszcze dodatkowe pytanko gdyż usterka wydaje sie być sprzętowa... Czy po naprawie otrzymałeś tablet w stanie dziewiczym czy tez były zachowane Twoje programy i ustawienia?
jackpe Przed wysłaniem do naprawy zawsze przywracam ustawienia fabryczne. Nie chciałbym żeby w serwisie obce osoby miały dostęp do moich danych. W tym przypadku zaznaczyłem dodatkowo, aby nie aktualizowano systemu. Po każdej wizycie w serwisie sprzęt ma zrobione wipe i wrzucony najnowszy dostępny dla tego modelu system. SM-T705 + Tapatalk