glenio9 Witam! W moim P7 na wyświetlaczu pojawiły się plamy. Chciałbym oddać go na gwarancję, lecz mam pęknięte szkło z tyłu. Czy serwis wymieni tył, po prostu na mój kosz? czy wgl przyjmą to na gwarancję? Miał może ktoś podobny problem??? :confused: :confused: :confused:
skolsiwo @@Tusiek wcale nie musi tak być. @@glenio9 zadzwoń do serwisu i opisz problem, zaznacz że wyrażasz zgodę na odpłatą wymianę tylnej obudowy. Tylko upewnij się, że poza pęknięciem, telefon nie jest w żaden sposób wygięty ani nie ma wgnieceń. Zapytać zawsze możesz, nic Cięto nie kosztuje, a dowiesz się czy możesz wysłać na reklamację.
glenio9 Telefon oddałem do serwisu CCS, który BARDZO polecam!!! W ciągu 5 dni roboczych odzyskałem telefon z wymienionym wyświetlaczem, korpusem, baterią i tylną klapką obudowy! Bez żadnej dopłaty z mojej strony! Wysyłka kurierem na koszt firmy! Bardzo polecam serwis CCS z Piaseczna!
rajnai Wyświetlacz LCD został uszkodzony. Prawdopodobnie ma pęknięcia na wyświetlaczu LCD, które może powodować ciemne miejsce, a także różne linie koloru. Może się pogorszyć w czasie, więc jedynym sposobem na wyświetlenie stałego jest zastąpienie wyświetlacza LCD lub łatwiejsza naprawa wymienić cały wyświetlacz (LCD / digitizer). Jeśli szkło zewnętrzne na ekranie, które zostały fizycznie dotknięte, również zostało pęknięte, zaleca się wymianę całego wyświetlacza. Więcej informacji na temat pomocy technicznej można znaleźć w podręczniku Huawei P7 Manual-guideusermanual.com/product-name-p7-manual&po=669483&lang=English