Dziękujemy za kontakt z Działem Obsługi Klienta w-support.pl,odpowiedź zostanie przesłana w ciągu 2 dni roboczych.
Poniżej przedstawiamy odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania.
Jak przekazać urządzenie do naprawy?
Urządzenie można przekazać do naprawy osobiście w siedzibie firmy od poniedziałku do piątku w godzinach 9-18. Można także przekazać kurierowi, który dostarczy je do serwisu. W celu nadania przesyłki wystarczy kliknąć zamów kuriera , tu bez konieczności logowania można zlecić w dogodnym terminie odbiór urządzenia.
Numer Klienta DHL1273442
Adres dostawy:
w-support.pl sp. z o.o.
Aleja Armii Krajowej 61
50-541 Wrocław
Urządzenie lub usterka nie są objęte gwarancją?
Aktualny koszt naprawy jest dostępny na naszej stronie internetowej w cenniku napraw . W przypadku zgody na naprawę w określonej kwocie prosimy o zaznaczenie takiej informacji na formularzu zgłoszeniowym, znacznie przyspieszy to realizację Twojego zlecenia.
W jaki sposób przygotować urządzenie do wysyłki?
Do urządzenia należy dołączyć:
kartę gwarancyjną, z datą zakupu, pieczątką salonu sprzedaży, numerem IMEI
kserokopię dowodu zakupu bądź umowy z operatorem (w sytuacji, jeśli karta gwarancyjna nie została uzupełniona podczas zakupu urządzenia)
Uzupełniony
formularz naprawy (podanie serwisowe)
Prosimy nie dołączać do wysyłki akcesoriów nie będących elementami wyposażenia, np. słuchawek, dodatkowych kart pamięci, czy instrukcji obsługi. w-support.pl nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia elementów, które nie powinny być przesyłane do serwisu wraz z urządzeniem wymagającym naprawy.
Warto zapoznać się z listą kontrolną , na której znajdują się najważniejsze wskazówki dotyczące wysyłki urządzenia do serwisu. Dzięki temu przy wysyłce nic nie zostanie pominięte.
Przed wysyłką warto zanotować numer IMEI, który jest unikalny dla każdego urządzenia. Numer IMEI umożliwi sprawdzenie aktualnego statusu naprawy on line.
Czy w trakcie naprawy stracę dane znajdujące się w urządzeniu?
Podczas naprawy urządzenia istnieje ryzyko utraty zgromadzonych na nim danych, dlatego przed wysłaniem urządzenia do naprawy najlepiej sporządzić kopię zapasową, która pozwoli uchronić cenne informacje.
w-support.pl może sporządzić kopię zapasową danych zapisanych na urządzeniu, ale jest to usługa odpłatna , zapotrzebowanie na sporządzenie kopii zapasowej należy zaznaczyć na formularzu zgłoszeniowym.
Co, jeśli nie posiadam paragonu lub innego dowodu zakupu?
Jeśli z jakiegoś powodu nie posiadasz dowodu zakupu urządzenia nie ma się czym martwić, ponieważ jesteśmy w stanie sprawdzićw serwisie dane produkcyjne. Jeżeli okaże się, że gwarancja na urządzenie już się zakończyła możemy dokonać naprawy pogwarancyjnej.
Pozdrawiamy,
Obsługa Klienta w-support.pl