Pierwszy raz telefon poleciał właśnie przez kłopoty z dotykiem, ekran żył własnym życiem, nie działał zawsze na dotyk, jak działał to podczas przewijania powiększał lub zmniejszał zawartość. Wysłałem na serwis, tydzień i telefon mam u siebie, wymieniony panel w całości-ekran z dotykiem. Problem w tym że po chwili znowu to samo, nawet nie zdążyłem przywrócić ustawień z googla, nie wiem jak przeszedł testy kontroli jakości. Nagrałem filmik z usterką wrzuciłem na telefon i spakowałem wszystko do pudełka, napisałem nowe zgłoszenie i zamówiłem kuriera. Po tygodniu zero info czy to na maila czy telefon. Sprawdzam imei na ich stronie, proszą o kontakt. Dzwonie a tam dowiaduje się że wysłali mi maila(adres podali z literówką) że nie mają dowodu zakupu i zgłoszenia i telefon nie ruszony. Ręce opadają a telefonu już nie mam miesiąc.