Cześć Wszystkim!
poszukuje programu w którym będę mógł:
1. Dodać zadanie do wykonania- najlepiej aby była możliwość odhaczenia po wykonaniu
2. Dodać termin wykonania zadania, wtedy kiedy będę tego potrzebował
3. Dodać przypomnienie do wykonania zadania
4. Dodać notatkę do zadania
Chciałbym, aby zadania otagowane terminem były wyświetlane w kalendarzu. Fajnie by było, gdybym mógł mieć kilka list zadań np. prywatne, firmowe.Najważniejsze aby był dostęp do tego kalendarza i tych zadań z poziomu PC.
Wszystkie te opcje za wyjątkiem stworzenia kilku list zadań posiada S TERMINARZ. Niestety nie widzę możliwości przeglądnięcia dodanych zadań poza telefonem. Wydarzenia dodawane są do kalendarza google, niestety nie mogę znaleźć zadań :/
edit: Znalazłem program:aCalendar+ Calendar & Tasks, niestety nie ma opcji dodawania przypomnień przy dodanych zadaniach.