Sylwek17 WItam, Od trzech dni jestem posiadaczem Moto 360 2Gen. Wszystko jest ok oprócz tego, że nie widać aktywnego połączenia BT na telefonie. Oczywiście wszystko działa ale na BT nie widać połączenia. Plikacja Android Wear widzi połączenia ale mylące jest to że BT nie widzi. Czy to tak ma być? Ktoś może spotkał się z podobnym problemem?
djlsd U mnie jest podobnie, z tym że gdy ktoś dzwoni to przez chwilę pojawia się niebieskie tło z ikoną słuchawki i dopiero po 2-3 sekunadch pojawia się zdjęcie kontaktu i możliwość odebrania/odrzucenia połączenia. Proponuje przywrócić zegarek do ustawień fabrycznych. Może pomóc.
Sylwek17 @up Opóźnienie przy połączeniach przychodzących faktycznie jest ale mnie bardziej irytuje to że na telefonie przy ikonie bluetooth nie widać że zegarek jest podłączony do telefonu. Mam, oprócz moto 360 2gen również Gear S i tam tego problemu nie ma. Przywrócenie ustawień fabrycznych raczej nie pomoże bo to raczej wina czy też błąd android Wear. Jutro będę miał S7 EDGE i reset będę robił więc się okaże w czym jest problem.
dendol11 ja z kolei przywrocilem ustawienia fabryczne i teraz przy probie wlaczenia wisi mi z napisem; sprawdzam dostepnosc aktualizacji