Witam serdecznie. Dzisiaj wykonałem hard reset telefonu. Po ponownym restarcie okazało się że nie pamietam hasła do konta google. Więc zmieniłem hasło i tu problem po wpisaniu nowego hasła telefon wciąż wyświetla monit o zweryfikowaniu hasła wpisuje email hasło i tak nieustannie....dodam że przez stronę na kompie loguję się bez problemu...co robić?
No i sam sobie pomogłem chociaż zajęło mi to dziś sporo czasu. Otóż zadzwoniłem w końcu do LG i co się okazało w modelach z lizakiem google wprowadziło blokadę, która polega na tym, że po wykonaniu resetu do ustawień fabrycznych ale metodą z wyłączonym telefonem, czyli wchodzimy do menu wciskając vol i power i postępując zgodnie z poleceniami wyświetlanymi na ekranie - telefon zostaje zablokowany ... zabezpieczenie antykradzieżowe. Dopełnił czary goryczy fakt, że po wykonaniu tego zabiegu zapomniałem hasło do konta i po zmianie telefon nie przyjmuje nowego hasła mimo, że przez stronę mogę się zalogować do konta. Rozwiązaniem jest udanie się według informacji z biura obsługi LG do serwisu i tam wgranie oprogramowania od nowa że tak się wyrażę. Jutro jadę do LG w Warszawie i zobaczymy co dalej...a i najważniejsze najlepiej wykonać reset do ustawień fabrycznych z poziomu telefonu wtedy nie ma problemu, który mnie spotkał.
Czemu wykonałem reset? A to już trzeba mojego syna spytać - jak mówi chciał spróbować 🙂 ech te dzieci. Dobrze, że mam kopię zapasową na serwerze i w chmurce kontakty i dane z kalendarza. Rozmowę już z nim też odbyłem:) dydaktyczno - pouczającą hyhyhy. Dam znać co jutro serwis zrobi. Może się okazać, że ....sami wiecie jak to jest z tymi informacjami konsultantów w tym przypadku LG.
Tak jak myślałem-konsultanci lg guzik wiedzą. Byłem w lg na marynarskiej ale tam nie naprawią tego bo trzeba wysłać do Mławy ....kurier już zabrał telefon dzisiaj . Czekam na wieści - jak słyszę o przygodach z tym serwisem to ....o losie...
aktualizacja informacji:)
Otóż faktem jest, że google wprowadziło taką blokadę od 5.1.1 i LG to potwierdza. Telefon wrócił z serwisu - o dziwo a może raczej miło z ich strony, że naprawa była darmowa - mimo,że konsultant LG twierdził, że 50 zł...jednak potraktowali to jako naprawę gwarancyjną.
Serwis wykonał:
- zmianę wersji oprogramowania i wykonał software upgrade
Jak tylko wrócę do domu napiszę jak sprawa wygląda. Telefon bez żadnych rys i uszkodzeń z tego co mówiła mi żona, bałem się o t, gdyż serwis LG Mława, o którym tu się naczytałem różnych opinii. Sam fakt darmowej naprawy mimo zapewnień konsultanta, że będzie płatna pozytywnie wygląda. To tyle na chwilę obecną. Jeszcze jedno - znów potwierdza się to o czym na forum dyskutujemy - konsultanci LG żyją czasem w innej przestrzeni - niestety...
Przepraszam,że dopiero dziś. Wszystko ok telefon śmiga jest odblokowany, serwis w Mławie tym razem na 5 oceniam. Miało to kosztować 50 zł było za darmo. Telefon bez uszkodzeń itp. Bardzo dobrze zapakowany. Niestety po tych cyrkach z ekranem - serwis i wymiana, blokada konta - sprzedałem go. Informuję jednak jak i co dla osób, którym może się to zdarzyć, czego nie życzę!