Hej, od przynajmniej trzech miesięcy mam problem ze swoim S6 Edge a zaczęło się od tego, że nie reagował wcale na ładowanie poprzez kabel ani to na ładowarce oryginalnej czy na zamienniku czy też zmiany kabla nie przynosiły żadnych rezultatów więc oddałem go na gwarancję (ELKOM Siedlce), po dwóch dniach dostaję telefon z wymienioną płytą główną - jest wszystko ok, mogę ładować baterię w trybie QuickCharge działa transmisja danych z PC lecz po mniej więcej dwóch tygodniach zanikło szybkie ładowanie oraz połączenie z komputerem potem czasy ładowania wydłużyły się do ponad 5 godzin (licząc od 15% poziomu naładowania) więc ponownie odesłałem na naprawę gwarancyjną - po niespełna dwóch tygodniach dostaję swój smartfon z odpisem, żejest zgodny ze specyfikacją producenta, sprawdzam jest OK ale znowu ta sama przypadłość po dwóch dniach i kolejny raz odsyłam i otrzymuję ten sam odpis...
Dla serwisu załączałem też nagranie wideo pokazujące o co dokładnie chodzi.
Dodam, że sprawdzałem ładowanie na wielu ładowarkach czy to Samsungowych czy Sonynawet kupiłem nową wraz z kablem oczywiście Samsunga oryginalną i niestety ale nic to nie dało, dzisiaj również zrobiłem Full Wipe myśląc, że coś może to da ale niestety przy 60% baterii szacowany czas ładowania wynosi 1.21h także do bani, nie wiem co już robić bo kolejne odesłanie do tego samego serwisu może skończyć się tak samo.
Czy ktoś z was miał taką przypadłość? Gdzie odesłać telefon żeby dokładnie mi go sprawdzono?