Witam,
kupiłemzegarem jakieś trzy tygodnie temu. Po kilku dniach zaktualizowałem firmware i zegarek sobie chodził bez żadnych problemów.
Trzy dni temu zauważyłem, że przestała działać wibracja dla przychodzących powiadomień. Po sprawdzeniu okazało się, że w ogóle nie działa wibracja także w systemie. Restart zegarka pomógł, ale tylko na kilka godzin - znowu to samo. Po tym zrobiłem lekki restart z przywróceniem ustawień. Później lekki restart bez przywrócenia ustawień i bezinstalowania żadnej dodatkowej aplikacji. Cały czas ten sam problem.
Wygląda to jak problem softwareowy, bo po resecie wszystko jest ok. Spotkaliście się z tym?
Wkurza to, bo to jest jedna z z ważniejszych funkcji Gear S2. Czeka mnie jeszcze zerowanie ustawień fabrycznych i być może downgrade firmware - jak będę potrafił .
Moje ustawienia:
zegarek
Wibracja: natężenie duża, długi brzęczyk: on
Wyświetlanie: zeg. zawsze włączony: on, wskaźnik powiadomień: on
wersja oprogramowania: R732XXU2CPB7
telefon:
powiadomienia: włączone: on, ogranicz powiadomienia: off, inteligentne przekazywanie: off, reszta: on
Esesen