Kontaktowałem. Uparcie twierdzi, że to nowy, z "wymiany", przecież wyraźnie zaznaczył. Nie określił jednak, że to wymiana serwisowa i telefon wylądował w outlecie z wymienionymi bebechami. Z tego co udało mi się ustalić nowe urządzenia do outletu nie trafiają, są to powystawowe, ze zwrotów, z serwisu.
Na początku zaproponował zwrot pieniędzy, jeżeli nie będzie żadnych śladów użytkowania, no jak ma nie być żadnych śladów skoro to towar z outletu i ładowarka dostarczona z telefonem jest porysowana? Napisałem mu o tym i stwierdził, że towaru nie przyjmie :/ Świetna logika.
Nie mam ani czasu, ani zdrowia, ani tym bardziej pieniędzy na ganianie po sądach, na odpowiedni komentarz mogę liczyć rewanżem bo ów "sprzedający" kreuje własną rzeczywistość wokół telefonu. Obawiam się, że pozostanie mi napisanie w odpowiednim dziale, by unikać tego sprzedającego i ewentualna uwaga do allegro razem z drugim kupującym (skontaktowałem się z nim, podobna sytuacja tyle, że on ma zgodne numery IMEI, ale gdyby nie ja nie zauważyłby, że też ma telefon z outletu, chociaż miał podejrzenia).
Ustaliłem, że gwarancja zostanie przyjęta w racie co.
Ah, i gdybym jednak chciał się spierać:
"Wszelkie spory dotyczące tej transakcji mogą być rozwiązane na drodze cywilnej, według właściwości miejscowej przed Sądem Rejonowym dla Warszawy-Mokotowa w Warszawie"
[
Dodano: 01 kwiecień 2016 - 19:54]
Informacja od BOKu
Szanowny Kliencie,
Informujemy, że produkt został zakupiony zgodnie z paragonem w sklepie
"Przeceny", co oznacza, że może on być po wymianie bądź po naprawie.
Jest to placówka handlowa, w której nie oferujemy produktów nowych. W
przypadku kiedy towar był już serwisowany mogą się różnić numery
imei na produkcie i opakowaniu.
Informacje o produkcie w tym sklepie znajdują się na opisach cenowych i
są dostępne w chwili zakupu. Wszelkie wątpliwości co do produktu Klient
może zgłosić kierownikowi sklepu w chwili zakupu.
Mamy nadzieję, że nasze wyjaśnienia okażą się wystarczające.