Witam,
Mam problem z moim LG G4c. Mianowicie chciałbym się was zapytać, czy operator ma obowiązek realizować gwarancje we wszystkich punktach sprzedaży? Już wyjaśniam o co chodzi.
Mój telefon strasznie się grzeje już po kilku minutach korzystania z pakietu danych. Mogę grać w gry etc. godzinami, ale nie zagrzeje się on wtedy tak mocno jak potrafi to zrobić po włączeniu danych komórkowych. Dosłownie po paru minutach scrollowania fejsa, czy nawet przeglądania głupiej poczty można na tafli szkła ekranu usmażyć jajko. Dodatkowo telefon czasami potrafi od tak się wyłączyć, bądź w ogóle przestać reagować na przyciski (pomaga jedynie wyciągniecie i włożenie baterii). Dzieje się to od momentu aktualizacji telefonu do wersji v10c.
Telefon był zakupiony w sieci plus. Posiada brand z tej sieci. Nic w nim nie grzebałem. Dodatkowo kupiony był jakieś niecałe 4 miesiące temu jako nowy.
Niestety telefon kupiony był w Poznaniu. Obecnie mieszkam ponad 250KM od tego miasta. I chciałbym się dowiedzieć, czy mógłbym zanieść ten telefon na gwarancję do najbliższego punktu obsługi klienta sieci Plus?
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam