• Ogłoszenia

    • wisin

      Chcesz zostać Moderatorem na naszym forum? Wejdź i sprawdź co trzeba zrobić!   30.03.2017

      Drogi użytkowniku

      Zapewne wiele razy zdarzyło się Tobie zauważyć niezrozumiałą nazwę tematu lub wypowiedzi, które niekoniecznie trzymają się tematyki danego wątku. Często pojawiają się też wielokrotnie omawiane zagadnienia szkodzące czytelności działu i sprawiające, że nie przegląda się Forum tak przyjemnie. Wielu z Was stara się na różne sposoby zwracać innym użytkownikom uwagę, lecz nie zawsze przynosi to oczekiwany skutek. Jeżeli chciałbyś mieć realny wpływ na to, co dzieje się na Forum - właśnie nadarza się ku temu idealna okazja, rozpoczynamy nabór na Moderatorów Testowych.
        Co takiego robi Moderator Testowy? Moderator Testowy na początku swojej działalności zapoznaje się z narzędziami moderacji, zasadami ich działania, oraz porządkuje wybrany przez siebie dział (lub kilka działów). Nie ma się czego bać, nie jest to trudne i z biegiem czasu moderowanie może się okazać ciekawym sposobem na spędzanie wolnych chwil. Wszak celem działań moderacyjnych jest to, aby forum było jak najbardziej pomocne dla wszystkich użytkowników.    Jak zgłosić swoją kandydaturę?
        Aby to uczynić wystarczy napisać prywatną wiadomość do jednego z Administratorów Personalnych: Hubal, ldawid, Pajonk lub zdybo. Zawierać ona musi: Twoje imię i nazwisko. Twój wiek. Numer GG bądź też innego komunikatora (na przykład Hangouts) w celu zapewnienia szybkiej komunikacji w nagłych przypadkach. Nie jest to opcja niezbędna, aczkolwiek nieraz bardzo przydatna. Dział(y), którym(i) chciałbyś/chciałabyś się zająć (może być kilka). Odpowiedź na pytanie - Jak często przesiadujesz na forum? Dotychczasowe doświadczenie w moderacji oraz motywacja do objęcia tego stanowiska. Jeżeli jest ono znikome lub nie masz go wcale - nic straconego, nabierzesz go u nas.  Serdecznie zapraszamy!
      Ekipa Forum Android
Araa

Serwis LG - Dyskusje, opinie, pytania.

27 postów w tym temacie

Zakładam temat do dyskusji i opinii na temat serwisu LG, można pisać tu wszystkie swoje spostrzeżenia, uwagi itp.

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witam
Wrażenia po wysłaniu telefonu do serwisu jak najbardziej pozytywne. Miałem zrootowany telefon i przy próbie wgrania aktualizacji do Marshmallow telefon padł. Wysłałem w poniedziałek a dzisiaj dostałem sprawny telefon, wymieniona została płyta główna i co ciekawe jest już wgrany android 6.0 :)

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

@@zi0m3k tak bo jak płyta główna padła to nie odtworzą co było na telefonie. Dlatego twoje szczęście, że jej nie odratowali :) Ale i tak w porównaniu do innych serwisów konkurencyjnych LG wcale nie wypada tak źle.

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie wiem jak jest w LG ale w samsungu wgranie na nowo systemu nie czyściło telefonu tylko łatało dziury. W każdym bądź razie telefon właśnie wyruszył do servisu . Oby tylko długo tam nie leżał. Sprawdzałem jakiś czas temu tutaj ( http://lg-phone-firmware.com/mobile/index.php?firmware=1 )czy jest soft podając nr imei i nie było żadnego do pobrania.

Wysłane z mojego SM-P900 przy użyciu Tapatalka

No i wróciła z serwisu moja v10-tka. Przeleżała w serwisie 9 dni i odesłali "naprawiony" z powrotem. Otwieram paczkę, czytam kwity i już szlak mnie jasny trafia, ale myśle nie.... sprawdzę najpierw a potem będę się wkurzał. W papierologi napisali , że przeinstalowali na nowo system i wykonali kalibrację ( nie wiem czego to była kalibracja bo nie napisali ) , a przypomnę że powodem wysłania do serwisu był nie działający czytnik linii papilarnych, a więc wyciągam fona, oglądam i co widzę ?... buraki porysowali mi górną część obudowy międzi mikrofonem a portem podczerwieni i w dodatku widać jakby ktoś śrubokrętem podważał klapkę żeby ją zdjąć. No ręce opadają, skąd oni biorą takich ludzi do serwisów ??? Dobra... włączam, konfiguruję, ustawiam blokadę ekrany wzorem, wchodzę w opcje czytnika linii i.... błąd się nie pokazuje , ale za to czytnik całkiem "głuchy" na dotyk, zero reakcji...
Nie wiem czy to tylko ja mam taki niefart czy to standardowa procedura LG, bo mam wrażenie że jak kończą się przewidziane warunkami gwarancji przepisowe dwa tygodnie to czy sprzęt jest naprawiony czy nie, zwyczajnie odsyłają go do właściciela, a ten ( w tym przypadku ja ) odsyłam go po raz drugi do serwisu na kolejne dwa tygodnie. Wkurza mnie to że wydałem prawie 3000 zł na coś co zamiast być używane, to krąży dom -> serwis -> dom -> serwis....

Wysłane z mojego SM-P900 przy użyciu Tapatalka


No i dzisiaj (17.03.2016 ) drugi powrót z serwisu do domu. Zdaje się że tym razem usterka została naprawiona bo czytnik działa właściwie. Została wymieniona płyta główna i ( na szczęście ) wymienili również górną część obudowy, tą którą tak "bestialsko" potraktował poprzedni serwisant. Widać mailowa reklamacja i w niej mocne słowa przyniosły właściwy efekt.
Na chwilę obecną jestem chyba zadowolony.

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Następnym razem nie korzystać z reklamacji, tylko rękojmi (jeśli można oczywiście). Wygodniej, większe uprawnienia itp. Ja z gwarancji nigdy nie korzystam.

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

@@karateka28 wszystko zależy od tego gdzie wysłałeś do serwisu. Niektórzy traktują to jak zło koniecznie, że tam pracują i robią to na odwal się. Są też tacy co dają telefonu osobom tzw. uczącym się (chyba najgorsze rozwiązanie) i oczywiście nie sprawdzą efektu końcowego. No i są tacy co robią robotę szybko i profesjonalnie. Wszystko zależy od serwisu, serwisanta jego humoru, chęci i zapału do pracy, Ja oddając telefony u mnie w serwisie nigdy nie miałem zastrzeżeń co do niego. Raz oddałem tel i dowiedziałem się po 2 dniach, że do wymiany.

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja kupiłem przez allegro z x-komu i kolsuntant x-kom mówił że mam odeslac tel do bazy x-kom itd... Nie chciało mi się czekać i płacić za transport i wysłałem do servisu LG na ich koszt. Tylko dlatego nie chciałem wnikać w procedury rękojmi.

Wysłane z mojego LG-H960 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dziś wymienili mi wyświetlacz od ręki (serwis-Warszawa). Dobrze, że byłem na miejscu-wyświetlacz wymienili, ale nie docisnęli stalowej części z jednej strony. Była przerwa między stalowym bokiem a klapką około 3 mm. Co ja się mam z tym LG...

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Labeo2015 - wymienili ci wyświetlacz na miejscu w tym serwisie na Marynarskiej? Tzn., że mieli na miejscu te wyświetlacze? Rozumiem, że chodziło o plamy, o których pisałeś w innym wątku na forum? Mam taką jedną plamę centralnie w środku - najbardziej widać na jednolitych tłach - białym, szarym i też się mocno zastanawiam nad serwisem.

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Tak, wymienili na miejscu. Akurat posiadali jeden wyświetlacz. Ciekaw jestem czy na tym coś się pojawi.

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.