Musisz zrobić "ticket" też jest w dziale support. Wybrać odpowiedni dział i opisać całą sytuacje. Najczęściej odpowiadają raz dziennie w okolicach 20:00-02:00. Przygotuj się że to nie jest akcja na dzień czy dwa, ja musiałem z nimi pisać nawet i tydzień gdzie wymagali ode mnie zdjęcia gdzie będzie widoczny mój problem. Za każdym razem odpisałem im że nie idzie tego ująć na zdjęciu/filmiku, a oni dalej swoje. Kiedy zaakceptowali już to, to próbowali mi wmówić że tak telefony z androidem mają(jak nagrzeją się do ekran może robić się żółty... are you kidding me?). Po 10 dniach wysłali kuriera żeby odebrał telefon, 2 dni i był w Czechach. No i tu zaczęły się znowu schody bo zanim go tam sprawdzili o wysłali mi kolejny model to minęło kolejne 7 dni. W skrócie musisz mieć do nich cierpliwość i przygotować sobie jakiś zastępczy telefon bo to nie jest wcale taka szybka sprawa.