Jash Cześć, ponieważ Plus coś ciężko sobie radzi z moim problemem, postanowiłem spróbować zapytać tu. Przeszedłem z Orange do Plusa. Używam cały czas tego samego LG V10. W Orange płatności przez operatora działały bez problemu. Po przejściu do Plusa nie działa. Mam włączoną na koncie Plusa opcję płatności operatorskich, upłynął okres wymagany do tego abym jako nowy użytkownik mógł płacić w ten sposób za zakupy w Google Play, a mimo to za każdym razem jak próbuję dodać ten typ płatności dostaję taki komunikat: Ktoś spotkał się z podobnym problemem?
Jash Przecież napisałem, że mam i konsultant potwierdził to w rozmowie telefonicznej, że wszytko jest OK i powinno działać.
skolsiwo @@Jash zaloguj się przez komputer na konto google i sprawdź tam czy nie masz aktywnej jeszcze płatności z orange.
xperiagosc Dane google play i usług google czyściłeś? I dane menadżra pobierania też wyczyść. Jak to nic nie da, usuń konto w telefonie, reboot, i dodaj na nowo. A, jak będziesz te dane usuwać, to po każdej takiej operacji też reboot wykonaj. Może coś się tam krzaczy, i dane nie chcą się odświeżyć. Wysłane Samsungiem Galaxy J5 (SM-J500FN)™
Jash To czyszczenie chyba nie ma znaczenia. Napisałem wątek na forum Plusa i gość, który jest już w Plusie od lat ma to samo na tym samym koncie Google.
Jash Nikt nie wie. Wątek na forum Plusa ma już 17 stron i nadal nic nie wiedzą. Ja sprawę zgłosiłem ponad 2 tygodnie temu i nadal cisza. Coraz więcej abonentów Plusa ma ten problem.
xperiagosc Może znowu jakiś regulamin się zmienił, czy coś. Ostatnio jak była jakaś tam zmiana, to z miecha chyba nic nie mogłem w gp kupić... Wysłane Samsungiem Galaxy J5 (SM-J500FN)™
xperiagosc Tego to ja nie wiem. Ostatnio też o to w BOK pytałem, to powiedzieli, że to oni muszą ten regulamin "przetworzyć", a kiedy to nastąpi, nie wiadomo, i trza czekać... Teraz może podobnie być. Wysłane Samsungiem Galaxy J5 (SM-J500FN)™
Jash Odpisali, że nie trzeba nic akceptować nowego, tylko Google Play musi być włączone w Plusie, a ja mam. Tylko co z tego?