1. Nie odpisałeś na moje pytania.
2. Wygląda mi to na wysyłanie do serwisu przez pośrednika - sklep, operator.
3. Nie mam karty gwarancyjnej pod ręką, ale wszędzie informują że dane są tracone. W większości przypadków wgranie nowego softu to rutynowa czynność. Nawet żadne adnotacje tu nie pomogą - nie działa to naprawiają. Dane są nie istotne
4. 3 naprawy = nowy telefon. Na razie nie wiem co tam masz za pisma od nich, ale co za jakieś pomyłki?
20 - błąd, ktoś źle wpisał i naprawa.
27 - wrócił i jaka przyczyna ponownego odsylania skoro "danych nie da się zagrać"?
5. 4 lipca - 20lipca. Mieszczą się w czasie jaki mają. Każde "wydanie" i "oddanie" między tobą a serwisem jest liczone od nowa..
Poza jakimiś pomyłkami, nierealną raczej możliwością odzyskania danych [21. wiek jest, czemu wy ludzie nie robicie kopii zapasowych? A jak by się rozbił? Utopił albo cokolwiek? Bez sensu.. ] to nie ma się do czego czepiać.
Możesz dzwonić/pisać że nie masz telefonu i może coś przyspieszą ale małe szanse