Przyszła odpowiedz z Regenersis
"Dotyczy SM-G850F GALAXY ALPHA imei
Szanowny Panie,
Dziękuję za kontakt z firmą CTDI.
W odpowiedzi na reklamację usług serwisowych podtrzymuje decyzję o odmowie naprawy gwarancyjnej.
W dostarczonym urządzeniu technik stwierdził uszkodzenie mechaniczne obudowy, spalone złącze usb oraz nieoryginalny kabel usb.
Uszkodzenie mechaniczne to jeden z przypadków wyłączenia odpowiedzialności Producenta z tytułu gwarancji, ponieważ tego typu uszkodzenie nie wynika z wad po stronie produktu. Regulują to zapisy w karcie gwarancyjnej Producenta:
Zgodnie z pkt.5 karty gwarancyjnej, gwarancją nie są objęte:
mechaniczne uszkodzenia i wywołane nimi wady
uszkodzenia na skutek niewłaściwego, niezgodnego z instrukcją obsługi użytkowania i przechowywania produktu
uszkodzenia spowodowane przez czynniki zewnętrzne takie jak: zalanie cieczą, zawilgocenie (np. przez opady atmosferyczne lub kondensację pary wodnej zmiennych temperaturach), zbyt wysoka lub zbyt niska temperatura, wyładowania atmosferyczne, działanie czynników chemicznych a także innych będących poza kontrolą Gwaranta.
uszkodzenia powstałe na skutek samowolnych napraw, przeróbek, zmian oprogramowania dokonanych przez Kupującego lub osoby nieupoważnione
uszkodzeń wynikających z naturalnego zużycia takich jak: zarysowania, zabrudzenia, otarcia, wytarcia napisów ,itp.
Wskazane uszkodzenie uniemożliwia wykonanie skutecznej naprawy oraz udzielenie gwarancji na wykonaną usługę jak i całe urządzenie. Ma ono bezpośredni wpływ na zgłaszaną usterkę.
W związku z powyższym naprawa gwarancyjna urządzenia nie jest możliwa.
Z uwagi na brak zgody z Pana strony na wystawiony kosztorys naprawy odpłatnej, odesłaliśmy urządzenie bez podejmowania czynności naprawczych."
Więc jutro obieram kierunek UOKiK a takżebezpośredniobędępisał pismo d