Skocz do zawartości

Potrzebujemy Ciebie! Weź udział w rekrutacji do redakcji Android.com.pl!

marcin0218

Ok google - offline

Rozwiązany

marcin0218   
Otrzymana reputacja: 3
marcin0218

Witam. Dwa dni temu wraz z żoną zakupiliśmy dwa zegarki SOny Smartwatch 3 SWR50. Ona z metalową bransoleta a ja ze skórzanym paskiem. Problem polega na tym, że w jej zegarku po wypowiedzeniu OK GOOGLE zegarek próbuje łączyć się chyba z serwerami google ale po 2 próbach podaje, że jest offline. Każda funkcja w jej zegarku związana z google nie działa bo jest komunikat, że w tej chwili nie można połączyć się z google czy coś w ten deseń. U mnie tego problemu nie ma. Zegarki są zaktualizowane.

Jej telefon to Samsung Galaxy note 3 z androidem 5.0, mój to HONOR 7 z Androidem 6.0

Drugi problem jest taki, że w zegarku jak wejde w kontakty to mogę jej napisać coś za pomocą Whatsuppa z poziomu zegarka u niej po kliknięciu tej samej funkcji też pojawia się napis że W tej chwili nie można połączyć się z Google. Z telefonu nie ma żadnego problemu.

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Grzegorz Siedlecki   
Otrzymana reputacja: 2
Grzegorz Siedlecki

Moze telefon się nie polaczyl z zegarkiem na pewno ma wlaczone bluetooth + jakis internet + aplikacja android wear wykrywa?

Wysłane z mojego Lenovo K50-t5 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
hatan   
Otrzymana reputacja: 1
hatan

Zaktualizuj AW+zegarek. W AW włącz synchronizacje z chmurą ewentualnie wyłącz/włącz synchronizacje. Podłącz zegarek pod wifi, wyłącz oszczedzanie energii w BT. 

Edytowane przez hatan

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Ole   
Otrzymana reputacja: 1
Ole

Odgrzebię temat bo problem podobny.

Gdzie włączyć nasłuchiwanie "ok google" ? miałem to długo i teraz gdzieś mi zniknęło przy jakiejś aktualizacji.

Teraz do mogę i po mandaryńsku do niego mówić i nie reaguje.

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Lawstorant   
Otrzymana reputacja: 473
Lawstorant

Nie ma takiego przełącznika. Powinno działać i tyle.

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Kr!stov   
Otrzymana reputacja: 91
Kr!stov

@Ole

a jeśli nadal nie ma a powinno być bo np. nic nie majstrowałeś to prawdopodobnie przywrócenie do ustawień fabrycznych powinno pomóc. Na szczęście jest to proces mniej bolesny jak dla telefonów :D

 

Edytowane przez Kr!stov

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Ole   
Otrzymana reputacja: 1
Ole

pomogło, THNX

Udostępnij link do tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz


  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×