Witam. Od kilku dni posiadam nowy telefon Ulefone Power oraz w nim po raz pierwszy sieć Play. Mam od kilku dni takie problemy:
- przy automatycznym wyborze sieci najczęściej pojawia się na ekranie 4G Play. Ale wtedy zawsze gdy zaczynam połączenie zmienia sie ono na 3G Play. To żaden problem. Jednak w momencie, kiedy skończę rozmowę, znowu pojawia się na ekranie 4G Play i wtedy nie można się ze mną połączyć (tzn nie wszyscy mogą, na razie zauważyłam, że głównie problem z połączeniem się ze mną mają inni użytkownicy Play) - połączenie do poczty głosowej lub "abonent niedostępny".
- w przypadku wyboru ręcznego wyboru sieci 3G Play lub innej 3G, sieć i tak po chwili sama zmienia się na 4G Play.
Wszystkie kombinacje sieciowe próbowałam włączać przy zarówno włączonym jak i wyłączonym roamingu.
Czytając wątki związane z moim modelem telefonu nie znalazłam takich problemów, aczkolwiek myślę, ze może mieć to jakiś związek, ponieważ mój mąż w tym samym czasie zmieniał sieć i telefon i on nie ma żadnych problemów (Samsung). Niemniej, czy jest jakiś sposób którym mogę zaradzić to, żeby ludzie mogli się do mnie dodzwonić?